CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 30, 2011

3osept : Ya Allah, luputkanlah rindu ini andai bukan pada yang benar

 assalamualaikum hamba-hamba Allah yang soleh dan solehah (:
 aku terpaksa buat entry ni sebab hati aku dah sesak sangat dengan segala bagai perasaan ..
Ya Allah , hanya Engkau mengerti segalanya .. aku tak mampu jadi kawan dia lagi sekarang .. aku cuba kadang2 . tapi .. aku tak mampu nak hipokrit .. berdosa aku padaMu  Ya Rabb . Aku malu dengan Engkau .. :(
aku tak mampu nak halang perasaan ini .
aku cuba buang jauh2 perasaan ini ..
tolong la aku Ya Allah .. biarlah cinta aku padaMu melebihi sayang aku pada hambaMu ...
Allah ... titis air mata menunjukan lemahnya aku ... kenapa aku hanya biarkan perasaan ini makan hati aku ?kenapa aku biarkan hati ini berpenyakit Ya Allah ..
 Astaghfirullahala'zim ...
aku hindarkan perasaan ini dengan membaca kalamullah ~
tapi kadang aku tersungkur Ya Allah ...
aku hambaMu yang hina .. :(
bagilah aku bangkit sebagai wanita yang tabah menghadapi segala mcam dugaan yang Engkau turunkan Ya Allah ..
Ya Allah ,
aku sendiri keliru ..
apa yang perlu aku lakukan ..
pada siapa perlu aku luahkan semua ni ..
Engkau Ya Allah ... terusan aku mengangkat doa padaMu tanpa jemu ..
hindarkanlah perasaan ini kerana dia bukan lagi yang benar untuk aku .... bukan sekarang ..
dia bukan suami aku untuk aku rindui ..
dia bukan sesiapa lagi ....
luputkanlah kerinduan ini Ya Allah ..
andai benar, rezeki kami satukanlah hati kami suatu hari nanti ...
jadikanlah aku bakal zaujah yang solehah untuk zaujku nanti ...
amin ....