CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 27, 2011

27august : Selamat Hari Raye !

Assalamualaikum wbt :)
Wahai putera puteri solehah (:
dah hampir sebulan ramadhan datanggg.... tapi skelipan sahajaaaa ia pergi kembali ..
sedih kurasakan saat syawal mkin menjelmaaaa ..
kumohon padaMu Illahi agar air mata ini tidak menitis saat kuhitung hari ...
kuatkah aku menghadapi ??
InsyaAllah :)
Fahasbunallaha wa ni'mal wakila ;cukuplah bagiku Allah ,Sesungguhnya Dialah sebaek baek tempat meletakkan urusan :)
Aku ade Dia :) Aku cuba jadi yang terbaik untuk Dia ..InsyaAllah .aku sedang mencuba sebenarnyaa ..
walau dicemuh .. aku ingat pesanan 'dia' ..saat iman dikecam .. ucaplah itu ..
mungkin emosi aku mengatsi akal fikiran dua tiga hari ni ...hanya pada Allah tempat aku mengadu saat aku serasaaaa tidak terhitung sedih aku .. hanyaaa hati bisa menangis :) insyaAllah ,aku tabah menghadapinya andai ini adalah dugaan :) amin ...
kalau sudah ditakdirkan 'dia' akan pergi .. aku redha dengan qada' n qadar Allah ....
Sesungguhnya solatku,ibadahku,hidupku,matikuhanya keranaAllah  ..Dan segalanya aku serahkan kepada Allah .. andai 'dia' datang kembali ..
Alhamdulillah ..
aku rase ini adalah yang terbaik .. walaupun sakit ..
:)
wassalam ...