CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 19, 2011

19sept : selamat hari lahir abah!

assalamualaikum ~ Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang (;
hai semua (: hari ni miya macam nak kongsi sedih miya la :(
uhuk2 ~ hari ni hari lahir arwah abah miya :) huuuu.. tolong sedekahkan al fatihah untuk abah miya kat sane ye (': Allah je bole balas doa korang tu (; very very appreciate it!
errr ..time ni la rase nak je dye ade dgn miya.. nak kongsi segala alah bagai rase ni... sumpah ! :(
Allah perasaan .....
awak ~! dengar tak ni ? sedeyh ....
awak .. kalo laa saya bole chit chat dgn awak .. luah segala bnda ni .. air mate tak mampu nak tenangkan saya ...
tak ~ saya kuat (; saya kuatttttttttttt ........ ambik la mase awak .. jgn kisahkan saya kalo boleh .. jgn :( jgn langsung.. saya okay je kat sini.. jangan risau ..saya boleh hidup .Allah, hanya padaMu tempat aku bergantung hrap ....
awak ... jaga diri .
p/s: thanks bace yassin untuk abah (;
wassalam putera solehah (: